פתרונות לתחום הרפואי

Riverain

הממוקמת בארצות הברית, פיתחה תוכנה לזיהוי גידולים בצילומי ריאות. Riverain Technologies חברת

תוכנת  Riverain ClearRead Software Suite מבוססת על בינה מלאכותית ומסייעת לרדיולוגים לזהות נגעים בצילומי חזה XT וכן בצילומי CT של בית החזה.

ועוד...



ICAD

חברת iCAD הינה חברה רפואית מובילה, מתמחה במתן פתרונות מתקדמים לאיתור סרטן השד.

הפתרונות מתבססים על בינה מלאכותית, AI, במטרה להעצים יעילות של זרימת עבודה רוטינית לרדיולוגים בקריאה ממוגרפית ו-DBT , הן במהירות והן באיכות.

ועוד...


TeraRecon

חברת TeraRecon הינה יצרן פתרונות מתקדמים לצפייה בתמונות דימות (Medical Images) ומדורגת כאיכותית ביותר בתחום עיבוד והדמיית תמונות רפואיות בתלת מימד. החברה מתאפינת בחדשנות טכנולוגית ומובילה עולמית בשיטות עיבודי תמונה ומגוון רחב של מודולים פונקציונליים מתקדמים, המשמשים כלי חשוב לעבודת הצוות הרפואי בהבנה של הצרכים הקליניים והנוירוכירורגים, הערכה של פעילויות חיוניות והיערכות לפני ביצוע פרוצדורה רפואית כלשהי.

ועוד...


MINT Lesion

 

הינה תוכנה לעיבוד נתונים רדיולוגים לצורך אבחון, מעקב ודוחות על אפקטיביות טיפולים לחולי סרטן.

התוכנה פותחה על ידי חברת MINT Medical , במרכז הגרמני לסרטן ומותקנת בלמעלה מ- 100 אתרים בעולם, בהם Memorial Sloan Kettering Cancer Center.

חברת MINT Medical  מתמחה בתחום ה- Clinical Software tool. ומציעה מספר תוכנות רפואיות בתחום האונקולוגיה. שיטתMINT Medical  מאפשרת עיבוד תמונה איכותי ומדוייק במטרה לספק סיוע רב ערך במהלך כל workflows רדיולוגי.

ועוד ...

תוכנת  MRAY

תוכנת MRAY מיועדת להצגת תמונות DICOM על גבי טאבלטים וסמארטפונים (מבוססי IOS, Android, Windows-10). תיאור המערכת: המערכת הינה תוכנת שרת אשר מותקנת במערך המחשוב של בית החולים או באזור ה- DMZ.

ועוד ...




מערכת צריבה  PERENNITY

תוכנת PERENNITY – תוכנה רפואית המקבלת סדרת תמונות בפורמט DICOM שומרת אותם ומכינה אותם לצריבה. לתמונות מצורפות דוחות של הרופא וקובץ של Viewer. התוכנה מציעה פיתרון לתחום הרפואי להעלאת בדיקות רפואיות ממערכת PACS או MODALITY על גבי תקליטור CD או DVD. ה-Viewer  הינה תוכנת צפייה המצורפת לתקליטור,  מאפשרת לפתוח את התמונות בפורמט DICOM על מחשב רגיל.

ועוד...


   Healthcare & Laboratory  printer 

מדפסות למעבדות רפואיות תוצרת חברת Primera

מיועדות להדפסה ישירה על גבי סליידים וקסטות של דגימות רפואיות.

מייעל את שיטת העבודה במעבדות רפואיות ומונע טעויות אנוש.

ועוד...


טאבלט רפואי MED-TAB

ה- MED TAB, הוא הטאבלט הראשון בעולם אשר מכוייל DICOM ועומד בתקנים למסך דיאגנוסטי תקני בכל העולם. הטאבלט מאפשר לרופא רנטגנולוג לצפות בתמונות DICOM, לבצע דיאגנוסטיקה ולרשום הערות. הטאבלט מתחבר לרשת הבי"ח ומאפשר שליחת/קבלת קבצים.

ועוד ...


מאגר תמונות ACCESSBOX

 

ACCESSBOXPERENNITY

פתרון לאיחסון ארכיבאות ושיתוף תמונות DICOM.

כיצד עובד ה- AccessBox ?

כל שנדרש הוא לשלוח את כל נתוני הבדיקות מכל Modality  ישירות לקופסת ה – AccessBox.

הנתונים יהפכו להיות זמינים מיידית לכל עמדת עבודה ברשת למטרת אבחון ופענוח.

מאות אלפי תמונות יכולות להיות מאוחסנות ב-  AccessBox   ניתנות להעתקה לכונן חיצוני, לאתר מרוחק או לעמדות מחשב אישיות.

 

ועוד ...